Hanımlar bebegime uzamış sariligi var dedi uzm. Çocuk Dr. Pazartesi ölcturduk 7,7 çıktı 2ay 14gunluk. Doğumdan 10gun sonra çok sari diye yine olcturmustuk o zaman 13,5di emmeyle geçer diyip müdahale etmediler. Smdi 28 martta randevumuz var tekrar niye uzadığını anlamk için kan vermiştik 2haftaya çıkar dedi Dr. Bu süre içinde emzir sık sık dedi. 1.5 2 saatte b emiyo. Kg alimida iyi aslında ama uzamış sarılık için b tedavi var m emzirme dışında.