Merhaba. Benim 46 günlük oğlum var normalde reyap Hastanesi’ne gidiyorum ama artık devletten devam edicem. Kalça USG istemişti doktorumuz Beylikdüzü devletten çocuğa randevu alıcam ama doktor öneriniz var mı ayrıca kalça USG çekimi için randevuyu ne kadar sürede veriyorlar biliyor musunuz,?