Kızlar merhaba bebeğim 11 aylık oldu ve sadece 2 ay emdi daha sonra sütüm kesildi ve gelmedi
şuan hamile değilim adet dönemindeyim göğüslerim aşırı kaşınıyor Ve süt gelmeye başladı oğlum isterse emzirmeli miyim neden şuan gelmeye başladı aynı durumu yaşayan anneler var mı ?