Benim oğlumda 19 aylık hiç kelimesi yok TV evde gün boyu açık herşeyi izlemiyor reklam müzik vs olunca bakıyor.Hergun parka götürüyorum aktivite yapmak istemiyor sürekli heryeri karıştırmak istiyor sadece.Konusmamasi beni üzüyor ve şüpheye düşürüyor ama 😓