Anneler dün geceden beri kıvranıyorum sol göğsümde kitleler oluştu. 2 kere duşa girdim sıcak suda masaj yaptım. Tarakla o bölgeleri taradım. Normalde böyle yapınca geçiyordu şimdi asla geçmiyor çok kötüyüm. Sık sık da emzirdim yok açılmıyor. Başka ne yapmam lazım. ?