Neseee Bu mamanın kilo alımı nasıl sizce sanki bana az kilo aldırıyor gibi geldi sma ya geçtik fakat bunda da biraz gaz oldu kolikti bebeğim napacağımı şaşırdım
Gizemlim Neseee ben anne sutü artı hipp kullaniyorum yarı yarıya kullaniyorum bebegim 40 gunluk 3.100 kg dogdu 1 hafta once kilosu 4.500 dü. Suan icin iyi kilo alımı ama dedigim gibi sütünde etkisi olabilir
Smy3203856 Neseee bebeğim 3bucuk aylık başta sma denedim gaz be kabız yaptı. Hipp cok iyi bu konuda ama maalesef çok az kilo aldırıyor. 6. Ayda smaya gecicem gaz problemleri bitmiş olduğunda
secoz Neseee ben kullanıyorum 😊 3. Ayda 6kilo her düzenli 1 kilo alıyor, anne sütü de veriyorum ama onu zevki emiyor doymuyor çoğunluk mama, bizde ilk sma kullandık aşırı gaz ve ishal yaptı resmen bebeğimin dışardan bağırsak sesleri duyuluyordu
Deletedmom_20 Neseee ben doğduğundan beri hipp kullanıyorum 9 aydır kilo alımı hep iyiydi bize yaradı baya. Sma bizde de gaz yaptı çok huzursuz oldu
Kusurluanne Benim bebeğim hipp 1 ile ilk ay 1300 kg, sonraki aylarda 1000 kg alarak devam etti kilo alımı çok iyidi 6 aylıkken 10 kg olduk tabi şu an azaldı hareketlerle birlikte ama benim bebeğime yaramıştı bu mama şimdi hipp 2 kullanıyoruz
Kusurluanne Az kilo aldırdığı her yerde yazar ama her çocukta farklı etki edecektir bi gözlemle bence
Familyboy Hipp çok çabuk aciktiran bir mama canım bide kimi bebekte kabız yapan bir mama o yüzden kilo alımına da engel olabiliyor benim oğlumda öyle olmuştu mesela bide smanın optipro mu comfortmu hangisini kullandınız hangisi gaz yaptı