GizemKderler Bebeğim 6 aylık ilk arabamızı alacağız bagajimiz küçük asansör de yok bebek kucağımda tek elle açıp kapayabilmem bagaja da sigmasi gerek aynı zamanda oğlum iri bir çocuk olabilir taşıma kapasitesi de 20 kg üzeri harika olur ne önerirsiniz
Barannm_ GizemKderler cabin boy aldik kolay katlaniyo bizim arabada ayn kucuk bagaci baby 2 go civilden kolayda katlaniyor bagaca sigyor
Barannm_ GizemKderler 6 aylik oglum3-4 aydir kulaniyorz memnunm tasima kapasitni blmiyom ama tabi 20 kg uzeri tasiyor