Sareee11 10 aylık olduk alıştırma bardağıyla asla su içmiyor biberonla veriyorum yine aynı ne yapıcağımı şaşırdım mama da veriyorum normalde mamadan aldığı su mu yeterli oluyo acaba tecrübeli anneler bakar mısınız hangi yolla suya alıştırabilirim
Ipekoz Sareee11 sık sık verince alıştı benim brbrğim. Bir de oyuna çevirdik işi. Biberonu uzaktan ağzına sıkıyordum fıskiyr gibi oyun sanıp bol bol içiyordu 😄 bir de biberon memesinin deliğini biraz büyük tutun ki hızlı aksın. Zaten azıcık içiyorlar onda da brş on damla da olsa fazla içsinler