Zynpela Merhabalar kayınvalidem kanser hastası tedavi gördü . Bu süreçte psikiyatri ilacı kullandı hala da kullanıyor. Bir süre sonra işe dönmeyi düşünüyorum ama çocuğumu emanet edip etmemek de kararsız kaldım siz olsanız ne yapardınız ?
DemirAlaz Zynpela sonuçta babaannesi iyi bakacagindan eminseniz bırakın neden tereddüt ediyorsunuz ki psikiyatrik ilaç kullanan annelerde var sonuçta bu bebek bakimina engel degil
Saripapatyammm Zynpela Kanser tedavisi gordugu icin bakacak hali varmi. Psikiyatri ilaclari icin birsry diyemeyecegim. Ne denli tehlike saciyor siz biliyorsunuz. Zarar vermeyecegine eminseniz bakabilir.
Nursena0606 Zynpela bırakmam. Kendine zor yetiyordur kadın. Hasta haliyle sizin bebeğinizle uğraşamaz. Bebekler 7/24 ilgi istiyor,dikkat istiyor. Ruhen ve fiziken daha sağlıklı birini bulurum.
Zynpela DemirAlaz evet babaannesi zarar gelmeyeceğini biliyorum ama kontrolsüz davranışları oluyor sürekli müdahale ile geçiyor günüm
Zynpela Fenty sandalyenin tepesine koyup hızlıca sallıyor mesela düşmesinden biz korkup yapmayız öyle bir şey. Tv izletilmesini istemiyorum söylüyorum ama inat eder gibi umursamıyor. Eline pis bir şey alıp yalasa müdahale etmez aksine eline verir
Zynpela Aysin3838 çok kararsız kaldım ben mi abartıyorum diyorum sadece. Bir bakıcı bakacak olsa ve ilaç kullandığını bilsem asla istemem ama babaannesi sonuçta zarar gelmemesi için uğraşır diye düşünüyorum
Zynpela Saripapatyammm genel sağlık durumu iyi şükür bir problemi yok şu an da bazı davranışları endişelendiriyor. Geçen gün bebeğimle merdivenden düştüm kahkahalarla güldü bu duruma mesela başkası olsa endişelenir. Sonra neyse aman torunuma bir şey olmamış diyip bana güldü neden gülüyorsun diyince de ilaçların etkisi diyor
Saripapatyammm Zynpela Bakıcıya verecek durumunuz varsa bakıcı mantıklı olan. Yada ilaclari bahane edip gelisine yasiyor. Herkese lafini rahat soyleyerek.
Nursena0606 Zynpela tv izleyecek, çocuk pis mi temiz mi sürekli bir yerleri elleyecek. Kaç aylık bebeğiniz bilmiyorum ama hareketlenmeye başlayınca tehlikeli şeyler yapacak. Sabır işi. Bakarım demesi kolay.