Dün aniden bebeğimin atesı çıktı gittikçe yukseldi , doktora gittk bogazı ve kulagı kızarık dedi ilaç verdi gece ben de de aynıları oldu bıgaz agrısı kulak ağrısı en önemlisi 39 derece ateş donuyorum. Bebeğimin ateşi hala düşmüyor sadece ilaçlarla iyi ne zaman gecicek bu illet ilaç kullanabildiniz mi bu dönemde