7 ay 10 günlük kızım. İştahlı bir bebek anne sütü içiyor, çorba ve ya sıvı içemiyor daha doğrusu sevmiyor hemen püskürtüyor çatalla ezilmiş herşeyi yiyor 🤷☺️ kahvaltı genelde ya ezilmiş peynir, yumurta sarısı, pekmez, muz salatalık organik bebek bisküvisi (arada bir 2-3 adet) vb. Şeyler yediriyorum. Öğleden sonra yoğurt ve meyve yiyor. Akşam da biz ne yiyorsak onu yiyor tabiki tuz salça vb. Şeylerden uzak tutmaya çalışarak. 👍🐣 Üç öğün yani toplamda ve mümkün olduğunca bizimle beraber yemek yiyor. Miktar olarak yarım kase ile sınırlamaya çalışsam bile bitti deyince yyagara kopuyor ve biraz aşıyor genelde miktarları. Özellikle meyve ve yoğurt severek tüketiyor.🤗💕🙏