Hazalikra ben 4.ayımdayım sezaryan oldum bende anne kucağı taKıp çocuğu dışarı çıkarim dedim 5dakikada Sonra dikişlerim çok ağrıdı bir kaç gün sürdü hatta🙁yani o yüzden dikkat edin kendinize ben bile 4ay olmama rağmen zaman zaman ağrı sızı oluyor iyileşmek 1seneyi buluyor sezeryanın.