tostosata Bebeğim 3 aylık bu sabah fark ettim tırnak kenarı şişmiş kızarmış ucunda hafif beyaz. Nedir bu tırnak batması gibi değil, ne iyi gelir
333 tostosata aynısını benim bebeğim geçirdi hem ayak hem el parmaklarında geçiyor iki güne sonra o kısım soyuluyor . Huzursuz DEĞİL diye bir şey yapmadım Ben kendi kendine geçtiler
Emirin_Annesiii tostosata fito vermişti doktorumuz bizimde olmuştu o aylarında sanırım çok sıkı çorap giydirmekten ve tırnağı yanlış kesmekten oluyormuş onu sürünce iki güne kalmıyor geçiyor hemen