Merhaba sevgili anneler. 10 aylık kızım var 4 tane dişini de çıkardı. Hiçbir sorunu, açlığı yokken bile gece boyunca en az 8-9 defa uyanıyor ağlayarak. Sebebi ne olabilir neyi yanlış yapıyor olabilirim? Ve yeni olan bir sorun değil sürekli böyleyiz tak etti canıma artık. Daha önce diş çıkaracak diye oluyor dedim, ondan önce gaz var oluyor dedim. Eee peki şimdi ne 😭