2cocukannesi__ Benim.burada aktar var ve çekme makinası var. Kızım daha küçükken nohut götürüyordum un yapıyordu,yulaf goturuyordum un yapıyordu. Yani ne görürsek ununu yapabiliyordu😊. Sadece çekme ücreti alıyordu. Öyle olunca daha güvenilir oluyor.. Çevrenizdeki aktarlarda bir bakın isterseniz