asude456 buzlukta 200 torba sütüm var ama bebeğim buzluktan çıkan sütü içmiyor mamaya karıştırsam içermi çöpe gitsin istemiyorum
Eylulllllll asude456 mama , kutusunda yazan şekilde yapılırsa çok daha besleyici oluyor . Belki kabız olur ishal yapar sütünüzle karışınca , olur ya bir ihtimal . Riske atmayınız derim . Sevgiler 🌹
5050 asude456 benim sütum çok azdı sagardin 10 ml anca çıkardı mamanın üstüne ekler verirdim bir sorun yaşamadım
nazlieylul asude456 bn ikizlerime verdim mamayla karştırıp az çıkardı da birşey olmadı 200 tane nasl biriktirdiniz keşke bnde biriktirebilsem
ZumruduAnka asude456 bence neyle karıştırırsanız karıştırın ama onları muhakkak içirin. Anne sütü süper besin. Asla ziyan etmeyin.
NilAsyaMom asude456 hastaneye gidip danışın yoğun bakımda anne sütü olmadığı İÇİN mama içen yeni doğmuş bebekler var . En güzeli bu çöpe gitmesin şifa olsun