Herkese günaydın, benim hamilelikte cildim çok güzeldi. Doğum yaptım 5. Aydayım yüzüm sanki haşlanmış gibi kıpkırmızı ve puk pul dökülüyor aşırı kuru nemlendirici sürünce de çok acıyor ve çok kızarıyor. Bunun nedemini bilen var mı ? Herkeste olan bir şey mi bebeğim emiyor