Selamun aleyküm anneler. Benim sürekli ama sürekli tekrarlayan sistitim var. Önce bi sancıyla başlıyor sonra idrarımda aşırı yanma oluyor. Bi kaç defa wc ye çıktıktan sonra artık kanamalıya dönüyor. Kan pıhtısı geliyor ve gelirken resmen hissediyorum acayip canım yanıyor. Ürolojiye gittim böbreklerimde vs hiçbir sorun çıkmadı. Senin sistitin kronikleşmiş dedi. İlaç verdi ama sadece bi dönem fayda etti sonra tekrar yeniledi. O kadar etkiliyor ki hayat kalitemi. Pıhtı gelirken afedersiniz tutamıyorum bile akıyor direk. Benim gibi sürekli sistit olup çare bulan varsa yazabilir mi