Arkadaşlar öldüm bittim artık ben uykusuzluktan sinir katsayım arttı. 49 günlük bebeğim var ne uyuyor ne duruyor böyle bi ağlama yok sanki etini kesiyorum. 2yaşında bi evladım da var resmen birlikte ağlıyorlar kafayı yemek üzereyim uykusuzlukta cabası . Doktora görürdüm artık bi yerimi ağrıyor bi sorun mu var diye mama +meme ilerliyorum . Belki doymuyordur mama miktarını artıralım dedi eee onu da istemiyor .1 hafta deneyelim olmazsa diyete başlayalım belki siZin yendiğimiz içtiğini bebeği etkiliyordur dedi. Allah aşkına ne yiyebiliyorum ki devamlı ağlıyor devamlı. Emzikte kabul etmiyor ne yapacağım ben