Rmys11 Bebeğimin ateşi var 2 gundur bugün idrar vericez ama idrar torbasını taktiğin halde kenarından sızıyor beze. Sizin baska türlü denediginiz idrar alma yöntemi varmi
BurcuKucuk Rmys11 yapışkanını çıkarıp tam oturtursanız bütün bölgeyi kapladığı için sızdırma yapmaz 🌺 ama yine olmuyorsa normal idrar kabı isteyip çişini yapana kadar tutabilirsiniz
melosta Canım yedek aldıysan o taktığını yenile yukardan aşağı doğru yapıştır. Bezleme altına alt açma koy üstünü de ört beslenceği zaman yanına yatıp emzirdim ben öyle almıştım. Çok geçmiş olsun
Pembecik Biz iki kere verdik idrar tahlili kızımızın. Altını açtık idrar torbasını takıp valla çocuğun bacağının orda bekledik. Gelince zateb hemen torbayı sağlamlaştırmak için tutuyor insan. Böylelikle kaçmadı. 2 buçuk aylıktı