Merabalar anneler 🤗 Size danışmak istediğim bi konu var 7 aylık kızım geceleri 2 kere uyanıyo ve oyun oynamak istiyo saat fark etmeksizin önce ki aylarda da gece uyanıp oyun oynamak isterdi ama 2 kere degil ek gıda da veremiyorum Alerji yapıyo ne verirsem çenesinin olduğu kısım yoğun sivilce tarzında kabarcıklar oldu. Aç mı kalıyo acaba desem mama yapıyorum onu da istemiyo oyun oynandıktan belli bi süre sonra uyuyo aç olsa kıyameti koparırdı diye düşünüyorum açlık degil de farklı bi sorun var ama ne gerçekten anlayamadım kolik bi bebek gündüz zaten fazlaca yoruluyorum sürekli huzursuz çünkü mutlu olsun diye yapmadığım girmediğim şekil yok bide gece bu şekilde olunca ciddi manada enerjim kalmıyo.. Normal bi durum mu ? bebeği 7 aylık olup bu durumla karşılaşan var mı ?