Merhabalar sevgili annelerim , bebeğim 3 ay 22 günlük.her alt değişmeden sonra mutlaka ellerimi yıkayıp emziririm . Artık ellerim çok kötü oldu yıkamaktan , hiçbir sabun krem etki etmedi . Bu konuda yakınlarımdan “ amaaan belli bi süre sonra ellerimi yıkamaz oldum “ diyor. Bir de bebiş altını ıslatınca bezin şişmesini beklemeden alıyorum günlük 10-15 bez arası değişiyorum bu durum beni bedenen yorsa da üşenmeden devam ediyorum .yine aynı yakınlar , şişmesini bekle hemen alma diyor .bazen çişinde yattığı oluyor cok nadir , bazen de rahatsız olduğu oluyor çişinden . Sizler ne durumdasınız ?? El yıkayan taraf mı yıkamayan tarar mı ? Bezi hemen değişen mi değişmeyen mi ?