Nehir74 Elimde 2 adet açılmıs kutu aptamil mama var bebegım dogdugu gün alındı sütüm olmadığıçin diğerini de hastane verdi. 24 temmuza kadar kullanma süresi var. Gercekten ihtiyacı sahibi olana karşı ödemeli göndermek istiyorum
Fatosveaselbebek Nehir74 ben alırım sutum yetmiyor ve maddi yönden sıkıntım var burdan birinden ucuz diye mama aldım ben alırım
Vildan_ Canım benim çok ihtiyacım var maddi durumum iyi degil eşim çalışmadığın dan dolayı devletin verdiği her ay alışveriş çeki var ordan sadace mama alabiliyorum bana vere bilir mısınız fiyatı ne kadardır
Nehir74 Vildan_ adresinizi verirmisiniz size göndermek geldi içimden diğer arkadaslar kusura bakmasın
Cakiremine931 Nehir74 estafullah ne kusuru kimin nasibi varsa ona gider ağız tadıyla yesin inş hangi bebek nasiplenirse sizdende Allah razı olsun inş.
Nehir74 Arkadaslar adres yazıp göndermedi arkadaş 2 kutu varya elimde 1er tane sizlere göndermek ıstıyorım
Annesionuyesin Nehir74 keşke biraz bekleseydiniz bayan zaten en son 20 saat önce girmiş happykidse ve en son size yazmış yazdıklarına göre gerçekten ihtiyacı var bence yarına kadar bekleyin yinede kendi tercihiniz tabi 🤗
Vildan_ Zeynep42 valla canım ben muhtarlığa gittim fakirlik kağıdı çıkarttı onuda beyaz masaya göturdum eve geldiler baktılar ona göre onaylandı öyle yaptım
Vildan_ Zeynep42 valla canım ben muhtarlığa gittim fakirlik kağıdı çıkarttı onuda beyaz masaya göturdum eve geldiler baktılar ona göre onaylandı öyle yaptım
Nehir74 Vildan_ hayır yollamadım birini bir arkadaşa gönderecegım diğerini de size cevap yazmayınca başkasına söz verdm
Nehir74 Vildan_ hayır yollamadım birini bir arkadaşa gönderecegım diğerini de size cevap yazmayınca başkasına söz verdim. Yazın adresinizi yarın göndereceğim
Nehir74 Vildan_ hayır yollamadım birini bir arkadaşa gönderecegım diğerini de size cevap yazmayınca başkasına söz verdim. Yazın adresinizi yarın göndereceğim