Defnesimay Yaklaşık 1 aydır hasta olmadım arada düzenliğim oluyordu ama 1 defa eşimle birlikte olduktan sonra ertesi gün hapı kullandım ondan mı acaba düzensizlik en son kan verdim kanda hamilelik değerim <0.100IU\L çıktı anlayan varsa yazarsa sevinirim 🙈