KD38 Merhaba hangi hocaya yaptırdınuz memnun kaldınızmı bende acıbadem kayseride dogum yaptım iki oglum oldu bi kaç ay sonra sünnet düşünüyoruz
nur_ege Bende Acıbadem de doğum yaptım çocuk doktorumuz da Acıbademde onun tavsiyesi ile çocuk cerrahisi Harun Hoca yaptı sünnetini çok memnun kaldık biz 2 aylıktı oğlum çok rahat atlattık süreci