Keremgs Arkadaslar susmuooo gece araliksiz aglioo sebepsizz normal mi yaa ?? varmi benimle ayni durumu yasayan gozu bile acik degil aglarken
Asellzey Keremgs 4 ay 9 gunluguz bir kaç gecedir aynı durumdayız. Totodan gaz attığında rahatlıyor ama onu atana kadar avaz avaz ağlıyor 🤦♀️🙇🏽♀️