Emineg35 Şuan 27 aylık ama 11 aylık olduğu zamanlar ek gıda ağırlıklı gidiyordu benim kızım. Günde 3 kere mama içiyordu. Sabah ilk uyandığı zaman içiyordu 5-6 gibi uyanıp mama içer geri uyurdu. 9-10 gibi kahvaltı yapıyordu. Öğlen uykusuna geçmeden önce de biraz mama içiyordu. Uyanınca çorba yemek yoğurt ne varsa artık yediriyordum. Ara öğünleri de vardı tabi. Gece uykusuna geçmeden 45 dakika önce de mama içip uyurdu sabaha kadar uyanmazdı. 1 yaşını 1-2 ay geçince mamayı direk kestim. Kızımda istemedı zaten içmek.