morpatii canım biz 3 gece hastanede yattık döküntü başlayınca tanıyı koydu doktor ateşin düşmesiyle döküntü ve iyileşme başlıyor korkma lütfen artık şükür atlatmış çok zor ateşli geceleri atlatmışsın yaşayan bilir Allahım şifa versin inş tüm miniklerimize