morpatii bence şuan iyi durumdayken en yakın sağlık kuruluşuna müracaat edin, çünkü ateşi çıktığında çocuk halsiz oluyor, dışarısı soğuk daha fazla üşür, bu yüzden zorlanırsınız. Birde biliyorsunuz hastalıklar hep gece hortlar. Ateşinin yükselmesini beklemeyin🌸 çok geçmiş olsun 🙏🏻