27 ocakta 32 haftalık doğdu bebeğim 2 hafta kaldı yoğun bakım ünitesinde 1 hafta sonra beni emzirmeye çağırdılar eğer emerse çıkartıcaz dediler emmeyr başladı solunum sıkıntısı 3 . Gün geçti bu sefer haftadasınız doldurmasını beklediler 34. Haftada bebeğimi verdiler bana bakım biraz zordu ama çok korkuyordum zarar veririm diye ama alışıyor sonrasında şu an durumu aşırı iyi çok hızlı büyüyorlar yoğun bakım da bizlerden daha iyi bakıyorlar aklın hiç kalmadın bakım saatleri var bebeğin iştahına göre 2 saatte veya 3 saatte besleniyor emme refleksinde sorun var ise sonda ile besleniyor ağzına takıyorlar solunum sıkıntısı için oksijeni direk ağza burna vermiyorlar özel fanus var ordan yayılıyor küvözün içine sarılık için zaten hastanede geçirse bile emin ellerde evet zor ayrı kalmak ama kendini üzerek sütünü etkileme minik savaşçılar onlar Allah’ın izni ile hiç bir sorun olmaz sağlıkla kucağına al ❤️😊