Düştük bu batağa doğduğundan beri aramızda uyuyor beşiğini oldu olası sevmedi ve Allah var bizimde bu durum hoşumuza gidiyor ama işte bu sıkıntı nasıl beşiğini sevdirecegim bilmiyorum bazı yönden rahat aramızda uyuması mesela emzik düşünce ya da mizmizlaninca hemen müdahale ediyoruz ama işte sıkıntıları da var 🤦