Habibeasel16 Güzel anneler 6 aylık kızıma sma mama kullanıyoruz ama artık içmemeye başladı tiksindi sanırım ben de bebevita aldım onu içiyor mama hakkında bilgisi olan var mı kullananlar memnun musunuz
Yanakkizim Habibeasel16 ben bütün mamaları kullandım ama en kötüsü hangisi dersen BİM’in kendi malı canım ama bütçe meselesi
Habibeasel16 Yanakkizim mama parası önemli değil aptamil miş çoğu mamayı denedim içmedi ama bunu içti e bebek tede var hipin maması olarak geçiyor anlamadım