Domino Merhaba hanimlar. Hayirlisi ile 30. Haftaya girdim 3.bebegim olacak. Normal dogum yaptim 2sini. 4 sene geçti üzerinden. 3 üzeri normal dogum yapan var mı? Nasil geçti kac saatte doğum oldu. 75 günüm kaldı hesaplara gore bakalim korku yok değil 😫
Ferdibusra7 26 günlük oldu bebeğim 3.860 gram doğdu çokta güzel bir normal doğum yaptım suni sancı verildi 7 saat sancı çektim ama doğumhaneye girdim 20 dakika içinde doğum gerçekleşti Rabbim sağlıkla sıhhatle kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏻
Domino Ferdibusra7 maşallah cnm allah bağışlasın. 🤗 3.doğumun dimi? Benim ilk doğumum 16 saat sürdü öldüm resmen. 2.dogumum 5 saat falan sürdü. Bakalim bu nasıl geçecek 2. Doğumla 19 ay vardı arasında ondan korkuyorum bu uzun süre var arada