Elif0880 merhaba, bize hiç bir tedavi uygulanmadı içebildiği kadar su içir dedi ama kızım içmiyordu midesi bulanıyordu. Doktor taşa dönüşebilir, kumu dökebilir veya böbrek kumu eritebilir dedi. Yaşı küçük diye tedavi uygulamadı. Kontrole gittim geçen gün durum ne diye. Kızım şimdi 1 yaşında. Böbrekler temiz çok şükür. Ama kızım çok su içiyor şuan el gıdaya başladığımdan beri çok su içiyor