Selam anneler🌸 5 ay 7 günlük oldu kızım bir kaç zamandır geceleri aniden ağlamaları oluyor ve susturmak zor oluyor bir de bu aralar en ufak sese bile hassas davranabiliyor sonra emiyor uykuya geçiyor yatiriyorum yine çığlıkla ağlıyor ne yapacağımı sasirdim artik yalniz büyütüyorum bebeğimi annemle farkli şehirlerdeyiz zorlanıyorum bazen böyle olunca bir şeyleri yanlış mı yapıyorum diye soruyorum kendime 😪 sizler atak zamanlari neler yaşadınız? Ya da böyle şeyler yaşayanlar var mı?