Aynı durum bizde de oluyordu kaka yapamıyordu 3 gün sürekli sancılı olduğu için ağlıyordu metsil damla kulandım gazını hemen çıkarmaya başladı kaka içinde bebekler daha tam kaka yapmayı bilmedikleri için sen biraz yardımcı ol canm kabızlık fitili doktorum verdi yarım veriyordum yapıyordu çoçuk rahatlayıp uyuyordu hastaneyede götürmüştüm lavman vermişti doktor