İkisi de vazgeçilmezim ama birini seçecek olsam şarzlıyı seçerdim herhalde.robot koltuk altı yatak altı vs yerler için çok iyi oluyor paspası da var eğil kalk uğraşmıyorsun,şu an benim çocuğum küçük ama misafir filan geldiğinde de şarzlı çok işime yarıyor 2-3 yaşında bebeler her yere döküp saçıyor çünkü koltuk vs her yer batıyor tekrar tekrar ben üşengeç bi insan olduğumdan şarzlı pratik oluyor üşenmiyorsun süpürüyorsun sürekli ama kablolu da iş görür yani uğraşacaksan o sana bağlı biraz canım ikisininde artıları çok fazla..