Biz her gun yıkadık, yıkamak bebeklerde vücuttaki toksin Ter attığı için çok iyiymiş ancak ev sıcaklığı iyi olsun , duş sonrası bebek vikisi ile topuk ayak tabanı göğsüne sürdüm. Günde en az 5kere serum fizyolojik ile burnunu temizledim. Dpfalgaz üzerine ıslak havlu koyduk evin nem derecesi artsın diye, birde baş ucuna soğana karanfil taktım tıkanıklığı acıyor rahat uyuyor hergun yeniledim çok şükür iyi oldu