Arkadaşlar 3 aylık kızım var ilk bebeğim biraz acemiyim anne sütü alıyo içim içimi yiyo doydu mu diye ondan arkasına 60 cc mama yapıyorum bunun sadece 30 cc’sini içebiliyo bitiremiyo mamayı acaba mamayı vermeli miyim yoksa sadece anne sütü yeterli midir