Momyy1 Bebegim 2 ay 13 gunluk ve kabiz 1 hafta falan normal biliyorum ama acillik durumda agliyor ne yapmam lazim fitil yok evde uygulanan baska birsey var mi
Annesiballisiii Momyy1 üstte kalsın postun zeytinyağı içiriyordum ben kızıma biraz sizde verin isterseniz fitilden iyidir
Mavis34 Momyy1 zeytindağı verebilirsin karnına ısıtılmış havlu köy makat kısmına masaj yap gaz masajı gibi bacaklarını karnına ittir
Ogullarinaasikanne Momyy1 karnina masaj yapabilirsiniz. Bagirsaklari harekete gecirmek için bisiklet hareketi fayda ediyor YouTube dan bakabilirsiniz. Birxe zeytinyaği geldi aklima
Momyy1 Ogullarinaasikanne evet onlara baktim.yaptim saatler oldu hala agliyor doktora gotursem bosuna yani birsey yapmayacak delirmk uzereyim
Glsn7581 Momyy1 uyaran vermek çok doğru değil balkabağı haşlayıp yeseniz ya da mandalina.bebisinize probiyotik verseniz
Mavis34 Momyy1 ben bebeğim.kolikti gaz için yapardım gazla beraber bazen kalada yapardı. Dışardan makatı ovala parmağı makat ağzında tuttuk hafiften salla poposunu uyarı gibi yani bazıları kulak çöpüyle uyarı yapıyormuş ama ben onu hic denemedim
Ogullarinaasikanne Momyy1 bence bosuna degil cok agliyor ise gidin lavman falan verirde rahatlar en azindan
Rmysaa Momyy1 canım bizim.buyukler fitil gibi azcık beyaz sabun koyuyolardi poposuna yapmak istermisin bilmem ama kakasiyla beraber sabundan çıkıyor ben oğluma yapmıştım
Momyy1 Rmysaa onu cok önermiyorlar malesef makata zarari oluyormus sizde yapmayin bence tesekkur ederim yine de
Bebegimm1 Momyy1 o kadR kotuyse nobetci eczaneye gidip lavman alin bizi bile bazen kabizlik rahatsiz ediyor mutlaka eczaneye yada doktora gidin aglamasin yavrucak 😢 deterjan sabun gibi seyleri Allah korusun denemeyin.
Momyy1 Bebegimm1 yok onlari asla kullanmam doktorun yazdigi seyler disinda.birsey kullanmiyorum ama gidemem esim evde degil
Glsn7581 Momyy1 olsun mamaya bı cay kaşığı zeytinyağı koyabilirsiniz eczaneden probiyotik alabilirsiniz