Enfalim Dil bağı bakınca gözüküyor baya belli oluyor yani. Bebeğimin dil bağının resmini
ekleyim Bizimkini doktorumuz doğduğu gün kontrole geldiğinde söylemişti. Doğru düzgün ememiyordu çok hırslanıyordu 40 günlükken kestirdik. Bebeğimin dili ağızının içinden çıkmıyordu bile kestirdikten sonra görsen yavrum nasıl dilini dıları çıkarıyor o gün dil dışarıda gezdi resmen 🥺
