Kendimi cok kötü hissediyorum göysümm normalde 2 saate bir doluyor ama oglum sürekli acıkıyor ve hep meme emek istiyor daha bir ay 22 günlük yine asırı agladı meme istedi verdim ama süt gelmiyince patlama derecesine geldi gözlerinden yaslar hadinden fazla aktı eşim aptamil 1 numaralı mama dan aldı onu vermek zorunda kaldım sizce iymi etim kötümü sadece cok zorlar sa versem olurmu yine sütümdende versem nolur bi akıl verin cok kötü hissediyorum 🥺