Anne sütü almıyor zaten. Mamayla besleniyordu. Son 1 aydır denemediğim mama kalmadı içmiyor . Aynı biberondan su içiyor , ayran içiyor ama mamaları asla içmiyor 2 lokma sonra bırakıyor. Kaşıklada aynısı oluyor . Vicdan azabı çekiyorum ama başka ne yapabilirim bilmiyorum .yemeklerini çok şükür güzelce yiyor . 10.5 aylık