Urasdenizim Arkadaşlar merhaba araniza yeni katıldım oğlum 5.5 aylık ek gıdaya yeni geçtik oğlumda zaten gaz sorunu ve geçmiyor ne yapmam lazım birde dış sıkıntısı basladi