Havvanurts Hanımlar lohusalığımın 27. Günü normal kan gelmiyor benden bugün makatımdan kan geldiğini farkettim bu normal mi benim durumumda olan var mı
KKirpapatyasii1 Havvanurts walla canim benimde 1 ay oldu dogum yapalı 3 4 gündür bende de söylediğin şey var normaldir bence ya
tosbigimmm Havvanurts bende lohusayken olmuştu sezeryan doğum yaptım tek olumsuz yönü kabız olmuştum doğumdan sonra makat çatlağı var bende zaten o yüzden tuvaletimi yapınca kan geliyordu ve popom çok ağrırdı üstüne oturamazdım resmen
3yasakadarsifirekran Havvanurts ben sezaryen olmuştum ilk 1 ay benimde geliyordu tuvaletimi yaptıktan sonra
1234___ Makta ki kan lahusayla alakalı olduğunu sanmıyorum.ayrca kanamanızın durması da gayet normal.