Merhaba anneler 26 aylık 15 günlük oğlum var 2 yaşına girdiğinden beri herşeyi ağlayarak istemeye başladı buda yetmezmiş gibi istekleri yerine gelmeyince keyfi ağlıyor bu durum bizi oldukça yordu özellikle beni 6 aylık bı oğlum daha var onun yüzünden küçük oğlumla da ilgilenemiyorum ve oldukça yorgun hissediyorum hem maddi hem manevi zaten iştah desen sıfır hiç bişey yemiyor ne yapacağız artık bilmiyorum bu durumu yaşayıp atlatan annelere sesleniyorum yardımcı olursanız çok sevinirim