Almondeyed Bes22 bizim de altiyuz beşyüz dörtyüz Gr olarak gidiyordu.. ama bizim sorunumuz alerjiymis sonradan çözdük 😁
Princess_mom Bes22 benim kızımda 4. Ayda 400 gram almıştı hatta çok az demiştim hemşire bundan sonra az alcak demişti
birmelekannesiiio Bes22 o aylarda bebeğim her ay 1 kg alıyordu ama bebekten bebeğe değişir tabi birde mamayla besleniyodu ondan da olabilir siz emziriyo musunuz yoksa mama mı ?