Merhaba hanımlar bende OKB var ve ilaç almam lazım doktorum Paxil önerdi kullanabilirsin dedi süte en az karışan ilaç dedi bugün kullanmaya başladım oğlum çok huysuzlasti sizce ilactanmi emzirirken antidepresan kullanan varmı nasıl bir süreçten geçiyorsunuz??