Sema52 18 aylık emzirmeyi azalttık çünkü sadece onunla doyuyordu. Kahvaltı asla yapmıyordu. Şuan güzel gidiyor tuvalet içinde erken bence ama kakan gelince söyle diyorum konuşmasa bile beni anladığını biliyorum çünkü kakası gelince ıkınıyor ama yaz bitimini bulur bence