Rmysaa kesinlikle 80 liraydı olmuştur 100 almayın hiçbi boka yaramıyor asla eğer maddi durumunuz el veriyosa kısacası paranız varsa elinizde şuan mommys bliss deneyin ben yemesim içmedim aldım muazzam 2 şişe bitirdim artık damlaları bıraktığımız için devam etmiyorum en en iyi gaz damlasıdr kendileri (bebeğim kolik her yolu denediğim için bu konuda kitap yazabilirim diğer ben gbi olan annelere gibi gibi🌺) sevgiler